Reklamácia
Chápeme, že niekedy sa niečo jednoducho pokazí. Preto vás prevedieme procesom každej reklamácie tak, aby ste všetko vyriešili rýchlo a jednoducho. Nižšie potom nájdete odpovede na najčastejšie otázky a kontakty.

reklamácie - záručné opravy
dodaný tovar prestal fungovať v záručnej dobe
chcem vrátiť tovar do 14 dní
chcem odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar v 14-dňovej lehote
tovar nezodpovedá objednávke
objednávka prišla poškodená, nefunkčná alebo nekompletná
chcem zistiť stav reklamácie
reklamácia už beží, chcem vedieť ako na tom je
Kontaktné údaje: Oddelenie sťažností Mironet | Komerční, Hala C3 | 251 01 Nupaky
E-mail: reklamace@mironet.cz
Tel: +420 234 700 840
reklamácie - záručné opravy
dodaný tovar prestal fungovať v záručnej dobe
chcem vrátiť tovar do 14 dní
chcem odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar v 14-dňovej lehote
tovar nezodpovedá objednávke
objednávka prišla poškodená, nefunkčná alebo nekompletná
chcem zistiť stav reklamácie
reklamácia už beží, chcem vedieť ako na tom je
Kontakt
Zodpovedný manažér: Pavel MitlenerKontaktné údaje: Oddelenie sťažností Mironet | Komerční, Hala C3 | 251 01 Nupaky
E-mail: reklamace@mironet.cz
Tel: +420 234 700 840
Často kladené otázky:
-
Ako dlho trvá vybavenie sťažnosti?
Vybavenie reklamácie v spoločnosti Mironet zvyčajne trvá dva až tri týždne. -
Kde sa vykonáva oprava reklamovaného tovaru?
Záručné opravy reklamovaného tovaru vždy vykonáva náš dodávateľ alebo jeho autorizovaný servis. -
Môžem reklamáciu urýchliť vlastnými silami?
Veľmi pomôže, ak reklamáciu podáte tu na našej webovej stránke. Dôležité je tiež dodať tovar kompletný vrátane všetkého príslušenstva. Telefón a podobné zariadenia by mali byť bez hesiel a účtov. -
Kto platí za prepravu reklamovaného tovaru?
Reklamovaný tovar je možné zaslať bezplatne prostredníctvom služby vrátenia balíka spoločnosti Mironet. Ak využijete inú prepravnú službu, v prípade uznania reklamácie máte nárok na náhradu nákladov na prepravu.