Využite dopravu na odberné miesta Packeta len za 1,98 €! Doručujeme aj do 24 hodín.
0
shop, ktorý máte radi
0,00 €

Váš košík je prázdny.

Úvod   >   Info   >   Reklamace
Informácie

Reklamácia

Chápeme, že niekedy sa niečo jednoducho pokazí. Preto vás prevedieme procesom každej reklamácie tak, aby ste všetko vyriešili rýchlo a jednoducho. Nižšie potom nájdete odpovede na najčastejšie otázky a kontakty.



Kontakt

Zodpovedný manažér: Pavel Mitlener
Kontaktné údaje: Oddelenie sťažností Mironet | Komerční, Hala C3 | 251 01 Nupaky
E-mail: reklamace@mironet.cz
Tel: +420 234 700 840


Často kladené otázky:

  • Ako dlho trvá vybavenie sťažnosti?

    Vybavenie reklamácie v spoločnosti Mironet zvyčajne trvá dva až tri týždne.
  • Kde sa vykonáva oprava reklamovaného tovaru?

    Záručné opravy reklamovaného tovaru vždy vykonáva náš dodávateľ alebo jeho autorizovaný servis.
  • Môžem reklamáciu urýchliť vlastnými silami?

    Veľmi pomôže, ak reklamáciu podáte tu na našej webovej stránke. Dôležité je tiež dodať tovar kompletný vrátane všetkého príslušenstva. Telefón a podobné zariadenia by mali byť bez hesiel a účtov.
  • Kto platí za prepravu reklamovaného tovaru?

    Reklamovaný tovar je možné zaslať bezplatne prostredníctvom služby vrátenia balíka spoločnosti Mironet. Ak využijete inú prepravnú službu, v prípade uznania reklamácie máte nárok na náhradu nákladov na prepravu.


Dôležité informácie

Vzor odstúpenia od kúpnej zmluvy (.pdf ) Vzor odstúpenia od kúpnej zmluvy (.doc ) Reklamačný poriadok