Vrátenie nevhodného darčeka
Vrátenie nevhodného darčeka po Vianociach
Ako to funguje?
Ak si u nás zakúpite tovar v období od 1. novembra do 24. decembra 2025, môžete ho okrem štandardných podmienok vrátiť nepoužitý až do 11. januára 2026. Túto ponuku môžete využiť aj pri nákupe na občiansky preukaz. Výrobok musí byť samozrejme neotvorený, v pôvodnom obale a bez známok opotrebovania.
Snažíme sa našim zákazníkom uľahčiť život a vytvoriť výhodné podmienky na nákup. Aby sme však mohli ponúkať prémiové výrobky za atraktívne ceny, musíme dbať na dodržiavanie zásad vrátenia tovaru. Preto neprijímame tovar so známkami používania, v poškodenom obale alebo bez originálneho balenia. Z pochopiteľných dôvodov nemôžeme prijať späť ani rozbalené hry, softvér, elektronické licencie, pokladničné a účtovné systémy, pokladničné a priemyselné tlačiarne, servery a serverové príslušenstvo alebo príslušenstvo pre pokladničné a identifikačné systémy. Ďalej si vyhradzujeme právo odmietnuť vrátenie akéhokoľvek výrobku, ktorý zjavne nebol určený ako vianočný darček.
Snažíme sa našim zákazníkom uľahčiť život a vytvoriť výhodné podmienky na nákup. Aby sme však mohli ponúkať prémiové výrobky za atraktívne ceny, musíme dbať na dodržiavanie zásad vrátenia tovaru. Preto neprijímame tovar so známkami používania, v poškodenom obale alebo bez originálneho balenia. Z pochopiteľných dôvodov nemôžeme prijať späť ani rozbalené hry, softvér, elektronické licencie, pokladničné a účtovné systémy, pokladničné a priemyselné tlačiarne, servery a serverové príslušenstvo alebo príslušenstvo pre pokladničné a identifikačné systémy. Ďalej si vyhradzujeme právo odmietnuť vrátenie akéhokoľvek výrobku, ktorý zjavne nebol určený ako vianočný darček.

Nevhodný darček zakúpený od 1. novembra 2025 do24. decembra 2025
Darček môžete vrátiť nezabalený do 1. 11. 2026
Vrátime vám peniaze, aby ste mohli nakupovať podľasvojich predstáv
Často kladené otázky
-
Ako môžem vrátiť nevhodný darček?
Osobne na všetkých pobočkách Mironetu alebo môžete tovar spolu s faktúrou, číslom účtu a stručným oznámením, že výrobok vraciate, zaslať na naše reklamačné oddelenie na adresu Mironet Komerční, hala C3, 251 01 Nupaky -
Budú mi vrátené peniaze v plnej výške?
Áno, pokiaľ výrobok nie je rozbalený, poškodený alebo akokoľvek znehodnotený. V opačnom prípade vás budú kontaktovať kolegovia z reklamačného oddelenia a ponúknu vám storno. Vrátenie peňazí sa nevzťahuje na náklady na dopravu, zákazník vracia výrobok na vlastné náklady. -
Kam mám poslať vrátený tovar?
Ak vrátený tovar posielate poštou alebo inou prepravnou službou, pošlite ho na adresu: Reklamačné oddelenie Mironet Komerční, hala C3, 251 01 Nupaky -
Môžem tovar vrátiť osobne?
Áno. Na všetkých našich pobočkách. Ich zoznam nájdete TU. -
Je možné vymeniť tovar za iný?
Áno, je to možné, odporúčame však vrátiť výrobok a kúpiť nový, je to rýchlejšie riešenie pre obe strany.
Prihlásiť sa cez Google