Loading
  >   Info   >   Reklamácia a vrátenie   >   Řešení problémů
Informácie

Vrátenie tovaru do 14 dní

vrátenie cez prepravnú spoločnosť
1. Vyplňte formulár, potom vám zašleme e-mailom číslo a pokyny na vrátenie tovaru alebo priložíme vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy k zásielke

2. Tovar zabaľte podľa pokynov

3. Zásielku zašlite na adresu - Reklamačné oddelenie Mironet | Komerční, Hala C3 | 251 01 Nupaky




Zásady vrátenia tovaru

Ktoré položky nie je možné vrátiť?
  • Tovar, ktorý bol zakúpený pred viac ako 14 dňami.
  • Softvér s nezapečateným obalom.
  • Digitálny obsah, ktorý sa poskytuje bez hmotného nosiča - napríklad elektronická kniha.
  • Tovar, ktorý bol upravený na mieru.
  • Poškodený tovar.
  • Tovar, ktorý je z hygienických dôvodov zabalený v jednorazovom obale a nie je možné ho vrátiť neporušený.



Späť na ponuku


   
Nenechajte si ujsť akčné ponuky

© 1996 - 2025 Mironet.cz a.s.

Nastavenie súborov cookies

Mironet.cz používa na správu webovej stránky súbory cookie. Niektoré z nich nám pomáhajú zlepšovať vaše používateľské skúsenosti. Súbory cookie si môžete prispôsobiť tak, aby vám vyhovovali.
Tiež môžeme pracovať s vašimi kontaktnými údajmi, okrem iného za pomoci služieb spoločností, ktoré sú uvedené nižšie pod "Viac o GDPR a Cookies".
Pretože Mironet používa nástroje Google, sme povinní preukázať váš súhlas alebo nesúhlas a ich používanie, v súvislosti so zhromažďovaním osobných údajov spoločnosťou Google prostredníctvom jej služieb.

Viac o GDPR a Cookies
Rozumiem
Prispôsobiť nastavenia
Odmietnuť všetko
Cookies Míra