Loading
  >   Info   >   Všetko o nákupe   >   Služby
Informácie

Záruky

Počítač je nástroj, človek určuje jeho účel a použitie. Preto sme naše služby rozšírili z obyčajného predaja počítačov na väčšinu potrieb s nimi spojených. Predať počítač je možno ľahké, ale poradiť je ťažšie. Preto ponúkame aj služby, ako je záruka na všetky riziká alebo predĺženie záruky, ak nedodržíme termín dodania.


Záruka na všetky riziká

Hodnota aj toho najdrahšieho počítača nie je v samotnom počítači, ale v údajoch, ktoré prenáša. V tomto duchu sme sa rozhodli zmierniť bremeno starostí o vaše dáta. Vašu zálohu radi uložíme do nášho vyhradeného priestoru. Prístup k nej má len vyškolený personál s bezpečnostnou previerkou a povinnosťou mlčanlivosti. Ak máte pocit, že ste bez svojho počítača alebo mobilného telefónu, v spoločnosti Mironet sa nemusíte obávať amputácie. Ak si zakúpite záruku na mobilitu, poskytneme vám podobný produkt počas reklamačného alebo servisného obdobia.

Definícia pojmov

Záruka na všetky riziká je samostatná platená služba spočívajúca v zálohovaní dát z reklamovaného alebo servisovaného produktu na externé médium a zapožičaní náhradného produktu počas doby reklamácie alebo servisu produktu zákazníka.

Cena záruky All Risk sa vypočíta ako polovica ocenenej ceny poistenia.

Zálohovanie údajov

Zákazník, ktorý si zakúpil záruku All risk na výrobok, má v prípade reklamácie alebo servisu nárok na zálohovanie údajov uložených vo výrobku.

Údaje budú zálohované na médium dodané zákazníkom (flash disk, pevný disk, CD alebo).

Údaje môžu byť uložené u predávajúceho za príplatok. Ak si zákazník nevyzdvihne údaje do 30 dní od ukončenia reklamácie alebo servisu, predávajúci je oprávnený údaje odstrániť bez predchádzajúceho upozornenia a vrátenia peňazí, čo zákazník berie na vedomie. Výška príplatku je stanovená cenníkom predávajúceho a bude zákazníkovi oznámená zodpovedným pracovníkom.

Zálohovanie dát neznamená záchranu dát, t. j. zálohovanie dát je možné vykonať len na produktoch, ktorých pamäť je bez závad.

Zálohovanie údajov môže vykonávať len Predávajúci, a nie autorizovaný poskytovateľ služieb.

Záväzok k ochrane údajov

Predávajúci sa zaväzuje pri zálohovaní a ukladaní údajov postupovať tak, aby nedošlo k úniku alebo zneužitiu údajov.

Službu bude vykonávať len špeciálne vyškolený personál s bezpečnostnou previerkou a zmluvne zabezpečenou zárukou dôvernosti.

V prípade ukladania údajov zákazníkov u predávajúceho sa budú zálohovať na vyhradenom úložisku, ku ktorému majú prístup len zamestnanci definovaní v tomto článku.

Úver

Existujú tri typy udalostí, ktoré určujú, či je zákazník oprávnený na vypožičanie náhradného telefónu alebo notebooku:

Typ udalosti Mám nárok na výpožičku? Vratná záloha Dĺžka výpožičky poplatok za oneskorenie
Záruka na všetky riziká Áno 1.000,- za obdobie spracovania prepadnutie zálohy, servisované predmety si ponechávame
poistná udalosť áno celú výšku úveru počas trvania likvidácie prepadnutie zálohy a poplatok z omeškania 30,-/deň
pohľadávky nie - - -

Pôžičky sa poskytujú na rozbalené, použité a použité zariadenia do ceny 7.000,- pre mobilné telefóny a 10.000,- pre notebooky po dobu trvania poistnej udalosti alebo poistného plnenia. V prípade, že pôžička nebude vrátená pri prevzatí opraveného tovaru alebo do dvoch mesiacov od likvidácie, bude účtovaný poplatok z omeškania vo výške 30,- za každý deň.

Ak zákazník vráti výrobok poškodený, zaväzuje sa uhradiť jeho opravu a reklamovaný alebo servisovaný výrobok bude zákazníkovi vrátený až po uhradení nákladov na túto opravu. Záloha zaplatená pri plnení záruky na všetky riziká môže byť použitá na úhradu nákladov na opravu.
Zápožičku je možné vybaviť len na pobočkách spoločnosti Mironet v sídle v Prahe 4, Jablonci nad Nisou, Kladně Plzni alebo Brne.

Predĺžená záruka

Základná záručná doba je stanovená zákonom. Koľkokrát sa vám však stalo, že sa porucha objavila mesiac po skončení záruky? Zákon o schválení je spoľahlivý. Rozhodli sme sa s ním bojovať a našou zbraňou je predĺžená záručná doba. Jej trvanie začína podľa dohodnutých podmienok a trvá podľa vašich potrieb. Vydržíte s jedným počítačom tri roky? Predĺžte si záruku o jeden rok. Staráte sa o svoj počítač, kým môžete? Aj na to sa vzťahuje naša záruka.

Tak ako nemôžete reklamovať havarované auto, nemôžeme ani my reklamovať všetky následky zaobchádzania s produktom. Záruka sa preto nevzťahuje na chyby spôsobené nesprávnym používaním, neopatrnou manipuláciou s komponentmi alebo vystavením vírusom. Niektorým problémom možno predísť vyčistením počítača v našom odbornom servise. Druhou skupinou dôvodov neuznania záruky je vyššia moc alebo prírodné udalosti. Upozorňujeme tiež, že predĺženie záruky a poistenie výrobku je možné pridať/rozšíriť len do 14 dní od prevzatia. Dojednania je možné vykonať až v predajni po kontrole tovaru predajcom. Okrem niektorých nevyhnutných obmedzení stačí navštíviť naše servisné stredisko a bude o vás postarané.

Aby sme vám pomohli preštudovať si všetky podrobnosti a v pokoji si ich premyslieť, pripravili sme pre vás úplné podmienky predĺženej záruky v PDF.


   
Nenechajte si ujsť akčné ponuky

© 1996 - 2025 Mironet.cz a.s.

Nastavenie súborov cookies

Mironet.cz používa na správu webovej stránky súbory cookie. Niektoré z nich nám pomáhajú zlepšovať vaše používateľské skúsenosti. Súbory cookie si môžete prispôsobiť tak, aby vám vyhovovali.
Tiež môžeme pracovať s vašimi kontaktnými údajmi, okrem iného za pomoci služieb spoločností, ktoré sú uvedené nižšie pod "Viac o GDPR a Cookies".
Pretože Mironet používa nástroje Google, sme povinní preukázať váš súhlas alebo nesúhlas a ich používanie, v súvislosti so zhromažďovaním osobných údajov spoločnosťou Google prostredníctvom jej služieb.

Viac o GDPR a Cookies
Rozumiem
Prispôsobiť nastavenia
Odmietnuť všetko
Cookies Míra